فعالیت ها

چرا تبلیغات می کنیم؟
چرا تبلیغات می کنیم؟
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۳

با اهتمام به این نکته بسیار مهم که در کانون آگهی و تبلیغات ضمیربازار ، فرآیند و برنامه ریزی تبلیغات و اطلاع رسانی کاملاً بر مبنای دانش روز و دانش محور اجرائی و عملیاتی می شود ، این کانون با اشاره مستقیم به مدل RCLE که در بخش های دیگر به آن پرداخته شد ، اقدامات و فعالیت های زیر را در برنامه های خود قرار داده است : - تدوین کمپین تبلیغاتی - تحقیقات بازاریابی
- استخراج میزان اثربخشی اقدامات
- نظارت و هدایت انتخاب رسانه
همچنین در راستای انتخاب رسانه ی مناسب تمامی رسانه های تعریف شده در حوزه تبلیغات داخلی و بین المللی که در زیر به بیان برخی از آنها خواهیم پرداخت و نظارت بر نحوه عملکرد شرکت ها و مؤسسات صاحب رسانه در تمامی مراحل پیاده سازی کمپین تبلیغاتی در کنار صاحبان کار و کسب خواهد بود :
- مشاوره برندینگ و تبلیغات
خلاقیت و ایده پردازی ، طراحی هویت برند ، پروژه بازسازی برند ، نگارش متون تبلیغاتی و شعار ، تدوین و تولید کتاب برند ، ارزیابی و آنالیز فردی و سازمانی
- رویدادها
طراحی و تولید لباس فرم اداری و سازمانی ، طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی ، برگزرای همایش و سمینار ، رسانه ، خبرگزاری ها ، رپورتاژ آگهی
- دیجیتال مارکتینگ
طراحی و راه اندازی وبسایت ، تحقیقات بازاریابی و امکان سنجی در محیط وب ، موبایل مارکتینگ ، نورومارکتینگ ، بهینه سازی موتورهای جستجو SEO ، بازاریابی شبکه های اجتماعی ، ایمیل مارکتینگ ، موبایل کاتالوگ ، اپلیکیشن
- عکس و فیلم
عکاسی صنعتی و تبلیغاتی ، عکاسی مدلینگ ، عکاسی محصول ، عکاسی خبری ، فیلم صنعتی و تبلیغاتی ، فیلم مستند ، فیلم معرفی محصول یا شرکت ، تیزر تبلیغاتی
- گرافیک و چاپ
لوگو ، فونت ، رنگ سازمانی ، اوراق اداری ، بروشور ، کاتالوگ ، پوستر ، آگهی نامه ، مجله ، تقویم و سالنامه ، زونکن اختصاصی ، کارت تبریک و دعوت ، کاغذ کادو ، جعبه و بسته بندی
- هدایای تبلیغاتی
هدایای الکترونیک ، تولیدات اختصاصی ، ست های مدیریتی ، تولیدات چرم و صنایع دستی ، کتب نفیس ، لوازم التحریر ، هدایای نمایشگاهی ، طراحی و ساخت ماکت ، تندیس ، لوح تقدیر ، بج سینه