درباره کانون

مسئولیت اجتماعی
مسئولیت‌های اجتماعی
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۳
همکای با کانون
همکاری با کانون
فروردین ۲۳, ۱۳۹۳


یکی از اعضاء گروه مهندسی بازارگستران آتی TMBA می باشد که با رویکردی جدید و متفاوت از دیگر همکاران و فعالان این حوزه به تازگی در عرصه اطلاع رسانی و تبلیغات کشور حضور یافته است. این کانون با شناسائی و بررسی مهمترین دغدغه های صاحبان کار و کسب ها در حوزه فعالیت خود با بهره گیری از تجارب و دانش علمی و عملی به استفاده از مدل متمایز خود اهتمام داشته است. این مدل که به اختصار RCLE نامیده می شود ، مبین رویکردی چهار مرحله ای با سرفصل های تخصصی شناسائی، کمپین نویسی، نظارت، هدایت و استخراج میزان اثربخشی رسانه ها در فضای تبلیغاتی کشور، می باشد .