درباره کانون

مسئولیت‌های اجتماعی
مسئولیت‌های اجتماعی
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۳
همکاری با کانون
فروردین ۲۳, ۱۳۹۳


یکی از اعضاء گروه مهندسی بازارگستران آتی TMBA می باشد که با رویکردی جدید و متفاوت از دیگر همکاران و فعالان این حوزه به تازگی در عرصه اطلاع رسانی و تبلیغات کشور حضور یافته است. این کانون با شناسائی و بررسی مهمترین دغدغه های صاحبان کار و کسب ها در حوزه فعالیت خود با بهره گیری از تجارب و دانش علمی و عملی به استفاده از مدل متمایز خود اهتمام داشته است. این مدل که به اختصار RCLE نامیده می شود ، مبین رویکردی چهار مرحله ای با سرفصل های تخصصی شناسائی، کمپین نویسی، نظارت، هدایت و استخراج میزان اثربخشی رسانه ها در فضای تبلیغاتی کشور، می باشد .