خدمات مشاوره

راهکارها
راهکارها
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۳
بازار هدف
بازار هدف
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۳
مشاوره سریع
مشاور در این شیوه در حد ساعات محدود شما را راهنمایی می کند، در واقع نقش یک راهنما را ایفا می کند. این مشاوره را به کسب وکارهایی که در مراحل راه اندازی هستند یا می خواهند مشکلات موردی و سطحی شرکت را مانند کاهش فروش، از دست رفتن سهم بازار، سطح پایین آگاهی از برند و... رفع کنند، پیشنهاد می کنیم.
نحوه ارائه خدمات در این شیوه :
روابط عمومی کانون ، رایانامه یا ایمیل ، شبکه های اجتماعی
مشاوره جامع
این شیوه عمیق تر از مشاوره سریع است و برای رفع مشکلات و برنامه های توسعه ای کسب وکارها مناسب و اثربخش است. در این شیوه مشاوره تبلیغات به صورت پروژهای با مشارکت کارفرما ارائه می گردد و مشاور بر اساس شناختی که از مشتریان سازمان دارد، نقش توصیه کننده، برنامه ریز و ناظر را بر عهده دارد.
مشاوره جامع تبلیغات در چهار فاز به صورت زیر اجرا می شود :
فاز اول : تحقیق و پژوهش
• تحقیق و پژوهش و ارزیابی اثربخشی تبلیغات سازمان
• رصد فعالیت های تبلیغی رقبا و تدوین استراتژی مبارزه تبلیغاتی
فاز دوم : طراحی برنامه و کمپین تبلیغاتی
• تدوین و ارزیابی اهداف تبلیغاتی سازمان
• تدوین کمپین های تبلیغاتی
• طراحی پیام
• طراحی هویت رسانه ای
• يكپارچه سازی ابزارهای تبلیغات
• طراحی ترکیب رسانه ها (media mix) برای انتقال پیام
فاز سوم : پیاده سازی و اجرا با نظارت مشاور
• پیاده سازی سیستم جامع تبلیغاتی
• تشکیل تیم تبلیغات در سازمان
• سامان دهی ، سیستم ها ، رسانه ها و فعالیت های تبلیغاتی
• تشکیل کمیته تبلیغات سازمان و تنظیم صورت جلسات
• شرکت در جلسات اتاق فکر
• تشکیل گروه خلاقیت و تولید ایده
• نظارت و ارزیابی مجریان و شرکت های تبلیغاتی در تولید و رسانه
• ارزیابی رسانه ای
فاز چهارم : استخراج میزان و نرخ اثربخشی
• تعریف و انتخاب سیستم و مدل تحقیقات میدانی
• برنامه ریزی و سازماندهی تیم جمع آوری اطلاعات یا پرسشگران
• نظارت بر کیفیت عملکرد تیم جمع آوری اطلاعات میدانی
• دریافت و ورود اطلاعات اولیه در سیستم نرم افزاری آماری
• دریافت نقطه نظرات اساتید حوزه تحقیقات بازار
• ترسیم و تهیه گزارشات اولیه و خروجی نرم افزارها
• اتاق فکر و هم افزائی با نخبگان و اساتید در راستای نهائی سازی گزارشات
• تدوین و تهیه گزارشات نهائی
• ارائه گزارشات
نحوه ارائه خدمت در این شیوه :
ارائه این نوع مشاوره در سه گام برنامه ریزی شده است .
گام نخست : برگزاری جلسه اولیه و آماده سازی Case Study
گام دوم : انعقاد قرارداد فی مابین
گام سوم : اجرا طبق مدل بیان شده
مشاوره برخط
برای دسترسی سریع و آسان شما به مشاوران کانون ضمیربازار حتی از طریق تلفن های همراه ما این شیوه را برای ارتباط با ما به شما پیشنهاد می کنیم.
با این روش شما بدون مراجعه حضوری و ارائه درخواست خود میتوانید سریعترین و راحتترین مشاوره را از مشاوران ما دریافت کنید.
نحوه ارائه خدمات در این شیوه :
تماس مستقیم ، شبکه های اجتماعی (تلگرام ، اینستاگرام و ...) ، پیامک